Megint és újra

by - Tuesday, June 26, 2018


Az utolsó bejegyzésem alatt február 11-e van feltűntetve, mint dátum. Akkor posztoltam utoljára ide. Ez nagyjából fél év kihagyást jelent, öt vagy hat hónapnyi csendet és ürességet. Egyetemi léptékkel nézve ez egy egész félév, vizsgaidőszakkal és mindennel egybekötve. Hosszú idő. Olyannyira hosszú idő, hogy nagyjából egy hónapja már csak azért nem írtam ide, mert egyszerűen nem tudtam, hogy miként is lehet innen tovább lépni, és hogy egyáltalán lehet-e?

Egy ideig új blogot akartam kezdeni, új címmel és új kinézettel, de amikor tényleg eljutottam odáig, hogy megalkottam az új blogot, valahogy nem tetszett a csupaszsága. Pedig azt hittem, hogy majd ez lesz a legvonzóbb: tabula rasa, a teljesen üres lap. De hiányzott a Köztes Helyek, hiányzott a felépítése, és az a sok bejegyzés is, ami már a név mögött volt. Ami már az enyém volt. Szóval úgy döntöttem, ennyi idő után is vissza lehet térni, és ennyi idő után is lehet új bejegyzést írni, még akkor is, ha ez nehéz és furcsa.

Így hát most itt vagyok. Még nem tudom, hogy meddig és milyen formában, mert azért szeretnék változtatni pár dolgon - például azon, hogy mikről posztolok, de lehet még a blog címe is változni fog. Szerettem és még mindig szeretem a Köztes Helyek elnevezést, mert nagyon közel áll a szívemhez, de lehet, hogy jót tenne nekem és a blognak is egy kis vérfrissítés. Még az is lehet, hogy a régi bejegyzéseket is eltűntetem, vagy talán kiválogatom azokat, amiket szeretnék megtartani, a többit pedig elérhetetlenné teszem. Nem tudom pontosan. Azt tudom csak, hogy szeretném folytatni a blogolást, valahol, valamilyen formában. Jelenleg itt. Meglátjuk, hogy ez mennyire működőképes.

Na és hogy miért nem írtam az elmúlt fél évben? Többnyire azért, mert nem éreztem szükségét. Nem volt sem kedvem, sem megosztásra érdemes témám, és inkább teljes mértékben a saját életemre fókuszáltam. Nem mintha a blogolás annyira sok időt elvett volna tőlem, de kellő mennyiségű odafigyelést és munkát azért igényelt, amit az elmúlt hónapokban inkább félretettem. Most viszont szeretném újra elővenni. Szeretnék kicsit több kritikát és ajánlót hozni, legyen szó könyvekről, sorozatokról vagy szépségápolási termékekről, és szeretnék több saját irományt is megosztani veletek. Egyelőre ez a terv.

A következő bejegyzés egy life update lesz, hogy akit még érdekel, az tudja, mi a helyzet velem és épp merre járok/jártam, aztán lesz egy beszámoló Koppenhágáról (egy hete még ott voltam), és szerintem fokozatosan elkezdem megosztani pár régebbi novellámat/egypercesemet a blogon. Szóval ez vár ránk a közeljövőben! :)

Azok pedig, akik végigolvasták ezt a bejegyzést, vagy az eltűnésem ellenére is kíváncsiak még a blogra, fogadják szívem minden szeretetét! Tényleg. Nagyon sokat jelent számomra mindenki, aki bármilyen okból, de veszi a fáradtságot arra, hogy elolvassa a pötyögéseimet, szóval köszönöm! Nagyon királyak vagytok.

You May Also Like

0 comments