Karácsonyi wishlist

by - Wednesday, December 20, 2017


Bár a karácsony közeledte számomra sajnos már egyet jelent a vizsgaidőszak közeledtével, azért még így a tanulás mellett is igyekszem fenntartani magamban a karácsonyi szellemet, amihez az is hozzá tartozik, hogy mindenfelé rohangászok ajándékokért. Sajnos még nem állok olyan jól ezen a téren, mint amennyire szerettem volna, de az ötletek már megvannak, és remélhetőleg a beszerzéssel sem lesznek problémák. 

A sok ötletelés közepette persze bőven találkoztam olyan dolgokkal is, amiket legszívesebben a saját karácsonyi listámra írtam volna fel, hogy aztán a fa alatt láthassam viszont őket, úgyhogy most ezt is teszem, hátha ti is találtok köztük valami hasznosat. 

Oliver Sacks: A férfi, aki kalapnak nézte a feleségét

Régóta létezik ez a könyv a tudatom perifériáján, bár inkább a vicces címe miatt, meg azért mert időről-időre felmerül ez a könyv az óráimon - legutóbb azt hiszem kognitív pszichológián említette meg az egyik tanár, akkor ragadt meg a fejemben a gondolat, hogy engem ez érdekel. Pár nappal ezelőtt kerestem rá végül, mert érdekelt, hogy mit is takar pontosan ez a furcsa cím. Ekkor esett le, hogy ez tulajdonképpen egy neurológus írása, pontosabban egy olyan könyv, ami az ő legérdekesebb esettörténeteit tárja az olvasó elé. Azonnal tudtam, hogy ezt egyszer nekem el kell olvasnom, hiszen nagyon érdekel az orvostudomány ezen területe, ráadásul a kritikák többsége azt írja, hogy Sacks nagyon emberséges képet fest a betegeiről, szeretettel és csodálattal ír róluk. Ha elül a karácsonyi mizéria és vége a vizsgaidőszakomnak, szerintem jutalomként ezt a könyvet fogom megvenni magamnak.

Thomas Sabo villacsont charm

Egyetlen egy karkötőm van, amit nap mint nap hordok, ez pedig egy gyönyörű fekete obszidián Thomas Sabo karkötő, amit a barátomtól kaptam még az első évfordulónk alkalmával. Akkor még csak egy kis ezüst róka csüngött rajta, de azóta kaptam tőle még egy charmot, egy horgony alakút. Mind a kettőt nagyon szeretem, és mindegyiknek különleges jelentése van a számomra. Mikor anyukámnak nézegettem ajándékot, akkor botlottam bele a Thomas Sabo charmok tengerébe, ahol megtaláltam a következő nagy szerelmemet, a villacsontot. Megértem, ha most furának tartotok, mert az egyik legjobb barátnőm is úgy reagálta le ezt a kijelentésemet, hogy nálam furább embert még nem ismert, de esküszöm, meg tudom magyarázni. Számomra a villacsont a szerencsét jelképezi, és azt, hogy a kívánságok teljesülnek, ha hiszel bennük.

Sinsay kezeslábas pizsama
Naagyon régóta keresek magamnak egy kényelmes egyrészes pizsamát, ami egyben vicces is, de eddig még nem találtam megfelelőt. Mindegyik túl snassz volt, vagy túl drága. Valljuk be, egy felnőtt kezeslábas egyáltalán nem vehető komolyan, szóval én direkt valami olyasmi után kutattam, ami aztán tényleg nem vehető komolyan, és még illik is hozzám stílusban. A Sinsay-en most egyszerre kettőt is találtam (plusz még egy irtó cuki fekete cicás köntöst is): az egyik egy polár pizsama, ami csontváz mintás, és most még le is van árazva, a másik pedig egy babarózsaszín darab, aminek dínó farkincája és fejrésze van. Az utóbbi színe annyira nem jön be, de marhára tetszik a dínós stílus. Mondjuk ha választanom kéne, valószínűleg a csontvázas mellett döntenék. Az jobban illik az én stílusomba, meg aztán tényleg nagyon olcsó így 3-4 ezer forintért.

Ti mit szeretnétek idén viszontlátni a fa alatt? :)
a képek forrása: www.moly.hu, www.thomassabo.com,  www.sin-say.com

You May Also Like

0 comments