JOY-Napok haul

by - Tuesday, November 15, 2016


Ebben az évben végre én is kihasználtam, hogy a Joy-Napok keretein belül egész jutányos áron juthat az ember bizonyos dolgokhoz, és már jó előre megvettem az ehavi Joy-t, hogy semmiképp se maradjak le a kuponokról. Igazság szerint olyan előre gondolkodtam, hogy a szeptember végi születésnapomra kapott pénzem felét már azzal a szándékkal tettem félre, hogy ez jó lesz a Joy-Napokra. Na, azóta kerülgettem a pénztárcámban ezt az összeget, ami sokszor meg is próbált elcsábítani, de büszke vagyok rá, mert egyetlen egyszer sem nyúltam hozzá, és szépen megtartottam azt egészen most péntekig, amikor is beszabadultam az Allee-ba és otthagytam az egészet a dmben.

Ez azért is volt jó taktika a részemről, mert így nem támadt lelkiismeret-furdalásom a nagy bevásárlásom után, hiszen ajándékba kapott pénzt költöttem, annak meg pont az a lényege, hogy elköltsd, ráadásul arra, amire csak akarod. Én pedig pontosan ezt tettem.


Az első dolog, amit vettem, az egy Max Factor rúzs, egész pontosan a Colour Elixir termékcsaládból a Burnt Caramel árnyalat. Nagyon sokat vacilláltam, hogy ezt, vagy egy másik rúzst tegyek-e a kosaramban, de végül ez nyert, abból az egyszerű okból kifolyólag, hogy a másik az Maybelline lett volna, amiből viszont találtam egy sokkal jobban tetsző terméket, így egyértelműen arra szándékoztam elhasználni a kuponomat. Ettől függetlenül nem bántam meg, hogy emellett döntöttem, hiszen nagyon finom krémes a textúrája, és a színe is szép. Igaz, hazaérve azzal szembesültem, hogy egy másik rúzsomnak szinte majdnem ugyanilyen a színe, de még így is örülök, hogy sikerült lecsapnom erre a szépségre.


Az egész bevásárlásom fénypontja ez a kis mattított folyékony rúzs a Maybelline-től. Annyira megtetszett, hogy még az eredeti árát is simán kifizettem volna érte, de ugyebár erre nem volt szükség, mivel a kupon felhasználásával féláron jutottam hozzá. A színét tekintve ilyen szép, halványbarnás nude, ami tényleg matt, ha felkenem az ajkamra. Az árnyalat tisztességes neve egyébként Nude Thrill, ha valakit érdekel.


Csak azért, mert volt egy 50%-os kuponom, és mert a she amúgy sem olyan drága, ádáz elhatározásom volt, hogy én bizony ebből a márkából is választok magamnak valamit, még akkor is, ha egyébként ilyesmire egyáltalán nincs is szükségem. Na hát így került a kezembe ez az all in one jumbo pen, ami nem más, mint egy cerzuza, amivel mind a számat, mind pedig a szemhéjamat is kifesthetem. Ez tipikusan az a kategória, amit másképp és más körülmények között semmiképp sem vennék meg, mert hát mi a fene ez, és amúgy is, ki hiszi el, hogy ez működhet? De annyira magával ragadott a tény, hogy létezik ilyen furcsa kozmetikum, hogy kemény 500 forintért meg is vettem. 

És milyen jó, hogy ezt tettem! A legnagyobb meglepetést kétségkívül ez a termék okozta nekem. Ahogy hazaértem azonnal felkentem a szemhéjamra, annyira kíváncsi voltam, hogy ez a bronzarany, enyhén csillogó szín hogy mutat majd rajtam. És imádtam. A szín nagyon kellemes és egyáltalán nem tolakodó, egy egyszerű nappali sminkhez csodásan passzol - kicsit feldobja az ember arcát. Ráadásul egy fél pillanatot vesz igénybe a felkenése, ami nálam hatalmas előny, tekintve, hogy legtöbbször lusta vagyok sminkelni. A számon is kipróbáltam, ott nekem furcsán hat ez a barnás árnyalat, de egyébként használható lenne ott is.


A következő szerzeményem ez az aprócska L'Oréal körömlakk, amit eredeti áráért (1 000 forintért) soha nem vettem volna meg, de 500 forintért hajlandó voltam szemethunyni afelett, hogy ez a kis tégely nagyjából két körömfestésre elegendő lakkot tartalmaz, és nem többet. Ennek a kellemes mentazöld árnyalatnak már egy ideje megszállotja vagyok (ez a budapesti szobámon is meglátszik), és nagyon régóta akartam már egy ilyen színű körömlakkot, szóval egyértelmű volt, hogy ezt viszem haza magammal. Azt még nem tudom, hogy hogyan viselkedik a lakk, mert még nem próbáltam ki, de remélem, hogy nem fog lepattogzani két nap után, ha már ilyen méregdrága cucc.


Utolsó szerzeményem annyiban kilóg a sorból, hogy őt nem a dmben, hanem a Rossmanban szereztem be, ráadásul nem Budapesten, hanem kedves szülővárosomban. Régóta akartam venni valami hasonló színekkel operáló palettát, amivel a későbbiekben talán tudnék alkotni magamnak valami smokey eyes lookot. Az Astort, mint márka nagyon szeretem, szóval mikor rátaláltam erre a piciny színösszeállításra, ami ráadásul nagyon segítőkészen egy szem alakját formázza, nem volt kérdés, hogy rászánom azt a két ezer forintot, ami még a pénztárcámban lapult. Azóta már ki is próbáltam, és nincs semmilyen kifogásom ellene - egyedül az, hogy ezek a sötét színek nagyon idegenek még az én szememnek, így elsőre kicsit kettős érzésekkel fogadtam magamon az eredményt. De ez természetesen nem a termék hibája.

Ti vettetek valamit a mostani JOY-Napok alkalmával? Ha igen, mit?

You May Also Like

4 comments