Instagram tag

by - Tuesday, December 06, 2016

Egy újabb taggel készültem most nektek, amit még a Honeymoon blogon láttam meg. Azonnal meg is tetszett, de annyira, hogy muszáj volt gyorsan kitöltenem. Az instagram az általam legkedveltebb és legaktívabban használt social network, szóval nem volt kérdés, hogy az eredményt veletek is megosztom. Remélem a számotokra is érdekes lesz! Aki szeretné, nyugodtan töltse ki maga is, csak utána szóljon, hogy elolvashassam én is. :D

1. Mi az instagram neved?
bruckb, ami nagyjából a vezetéknevem eleje és a keresztnevem első betűje

2. Mikor csatlakoztál?
Jaj gyerekek, már négy éve nyomom a szakmát. Öreg vagyok.

3. Melyik volt az első kép, amit feltöltöttél?
Nem hiszem, hogy konkrétan az volt, ami most az első képem, mert anno nagyon sok hülyeséget töltöttem fel, és ezekből egy csomót ki is töröltem már, de a jelenlegi első képemen én lennék drága gimnáziumom ablakában. Fun fact: ekkor volt a legrövidebb a hajam, és én őszintén nagyon szerettem.



4. Milyen gyakran posztolsz képeket?
Attól függ, épp mennyire érdekes az életem, de nagyjából hetente egyszer kiteszek egy képet. Az viszont szigorú szabályom, hogy egy nap maximum egy képet töltök fel, sosem többet.

5. Melyik a legrosszabb kép, amit feltöltöttél?
Sok ilyen kategóriás van, főleg abból a kezdeti korszakomból, amikor még minden hülyeséget érdemlegesnek tartottam az instagramra feltölteni. Na hát innen most épp az alábbi képre esett a választásom, de igazából nem tudom, miért, mert a befutók közül mindegyik ugyanolyan rossz szerintem. Máskülönben ez a Volton készült, a három évvel ezelőtti 30 Seconds to Mars koncerten, ami életem egyik legfelemelőbb és legintenzívebb koncertélménye volt, és minden percét imádtam. Itt épp Jared Leto látható, tinédzserkori nagy szerelmem, amint épp a magyar zászlót lengeti nagy vígan. A kép minősége kritikán aluli, de számomra olyan kedves a hozzá kapcsolódó emlék, hogy nem volt szívem törölni.


6. Melyik kép rendelkezik a legtöbb like-kal?
Jelenleg a barátommal készült gólyabálos képünk vezet a maga 78 szivecskéjével. Nagyon szeretem ezt a képet, szóval szerintem teljességel megérdemli az első helyet, a szívemben is valahol ott helyezkedik el. :)


7. Milyen típusú felhasználókat követsz?
Az általam követettek három nagyon egyszerű, jól elkülöníthető csoportba sorolhatók: az első azok a barátok és ismerősök, a második a vicces + cuki állatos kontent, a harmadik pedig a sport és az egészséges életmód. Példának okáért nagyon sok jógás fiókot követek. Amúgy pár kedvenc felhasználóm: doggosdoingthings, Juniper, yogapractice, theworldpolice

8. Privát vagy publikus?
Nekem mindig is publikus volt a fiókom, és sosem éreztem igazán annak az igényét, hog elzárjam a nagyközönségtől a képeimet. Elvégre oda azért posztolok, hogy lássa a világ, mi történik velem, mik tesznek boldoggá, stb.

9. Melyek a kedvenc képeid, amiket posztoltál?
Mivel többet is választhatok, ezért most a top hármamat szeretném nektek bemutatni, bár ezekről is csak nagyon nehezen döntöttem, mert - érthető módon - a legtöbb instagram képem nagyon a szívemhez nőtt.


Ez a kép nagyjából fotós karrierem csúcspontja, azért is szeretem ennyire. A rózsákat egyébként az egyik barátnőm barátjától kaptam (édes szívem, nagyon örültem neki), és nagyjából egy hónapig bírták az albérlet konyhájában az asztalon. Ezt a képet az utolsó napjukon készítettem, és azóta is nagyon büszke vagyok rá - szerintem nagyon jól sikerült elkapnom a pillanatot, illetve azt az érzést, amit egy hervadó rózsacsokor vált ki az emberből.


Következő nagy kedvencem a szalagavatónk napján készült, és a nyitókeringő egyik pillanatát örökíti meg. Ha jól emlékszem, akkor ezt a képet a barátom apukája készítette, és lassan egy éve, hogy minden egyes kis pixelét imádom. Olyan szépen el van kapva, és olyan elegánsak vagyunk, hogy aaaaah. Imádom! Amúgy vicces, hogy egyikünk sem mosolyog, de annyira koncentráltunk, hogy  ne rontsunk el semmit, hogy szinte az egész keringő alatt ilyen volt az arcunk. Emlékszem, hogy borzasztóan izgultam, és azt hiszem, ezzel a barátom is így volt.


Ez a kép Olaszországban készült, háttérben a vakítóan kék nyílt tengerrel. Többet nem is kéne mondanom arról, hogy miért került ez a kedvenceim közé, de azért még mondok: a képet a barátom készítette, akivel tíz napot töltöttünk el az olasz tengerparton. Együtt. És ennyi - tökéletes volt, ahogy ez a kép is az számomra.

10. Mi a legutóbbi frissítésed?
Krakkós throwback, természetesen. A kép egyébként a Mária-templom mennyezetéről készült, ami annyira elvarázsolt, hogy muszáj volt megörökítenem. Egyáltalán nem sikerült visszaadnom a hely (és a mennyezet) igazi varázsát, de szerintem még így is egy nagyon szép és érdekes fénykép született.



11. Milyen típusú képeket posztolsz?
Ami éppen jól esik, és amiről úgy gondolom, hogy egy jól sikerült kép, és talán mások is érdekesnek/szépnek találnák rajtam kívül. Egyébként nagyon sokat posztolok ételekről, tájakról, meg magamról, de selfie-ből egyébként pont, hogy keveset rakok ki.

+1 Melyik a kedvenc hashtaged?
Nincs egy állandó hashtagem, amit mindig használnék, mint például az egyik barátnőmnek, mert állandóan mást és mást taggelek a képekhez, attól függően, hogy az mit ábrázol. De sokat használom a love, fun és friends tageket. Azokat viszont sokkal jobban kedvelem, amiknek történetük van, és pontosan meg van az oka, hogy miért azt taggeltem a kép alá. Ilyen például az egycseltestcsel, az áldásos, a szépestét,  a tukituki, és még sorolhatnám.

You May Also Like

0 comments