I Dare You - Kedvenc helyeim

by - Friday, October 14, 2016


Ismét egy IDY bejegyzéssel jelentkezem, ezúttal Jenni feladatát kellett teljesíteni két hét leforgása alatt. Az ő kihívása így hangzott: készítsetek minimum 3, maximum 5 kedvenc helyetekről fotót, és ehhez írjatok néhány mondatot, hogy miért szeretitek azt a bizonyos helyet, vagy milyen emlékek fűződnek hozzájuk!

Megmondom őszintén, hogy nekem már az első pillanattól kezdve nagyon szimpatikus volt ez a feladat, hiszen ki nem szeretne a kedvenc helyeiről írni? Úgy gondoltam, hogy ez tipikusan az "egyszerű, de nagyszerű" feladatok kategóriájába tartozik, aztán rá kellett jönnöm, hogy annyira még sem könnyű ez a feladat, mint ahogy azt az első ránézésre hittem.

A probléma ott kezdődött, hogy először túl sok kedvenc hely jutott eszembe - aztán meg észbe kapva túl kevés. Kapásból a ló mindkét oldalára átzuhantam, szóval kellett egy kis gondolkodás meg tervezgetés, hogy végül megtaláljam azt a bizonyos arany középutat. De csak sikerült, így most boldogan prezentálhatom nektek az eredményt, ami remélem a ti tetszéseteket is elnyeri! Én mindenesetre nagyon jól éreztem magam a feladat elvégzése közben.

KEDVENC HELYEIM



Az új szobám. Ezzel nyitom a listát, hiszen számomra ez volt a legegyértelműbb válasz a kihívásra, az egyetlen olyan, ami azonnal az eszembe ötlött, minden további gondolkodás nélkül. Aki kicsit régebb óta olvas, az tudja, hogy nemrég költöztem fel Budapestre, és jelenleg egy albérletben élek három másik barátnőmmel együtt. A lakás két hatalmas szobával rendelkezik, ebből pedig az egyiket én lakom azzal a lánnyal, akivel már 15 éve barátnők vagyunk. Teljességgel imádom az egészet. Gyönyörű szobánk van, annyira, hogy egy egész bejegyzést tervezek neki szentelni, ha majd teljesen kész lesz, mivel még néhány apróság nincs a helyén, de nem csak azért szeretem, mert csodaszép. Hanem azért is, mert imádom, amit jelképez - a felnőttséget, a függetlenséget és a szabadságot. Még akkor is, ha ezek így jelenleg még nem teljesen igazak.


Erdély. Szegről-végről erdélyi vagyok, meg székely is, így a családdal sokat járunk Romániába. Már csak az ott élő rokonság miatt is sokat jelent nekem Erdély, de ezen kívül azt a furcsa otthonosságát is szeretem, amivel köszönt, na meg a töltött pereceket, a piaci alkudozást és a furcsa, félig román szavakat, amiket rajtam kívül csak azok értenek, akik ugyanolyan gyökerekkel rendelkeznek, mint én. Érdekes érzés félig-meddig egy másik kultúrában otthonosan mozogni. De ezen kívül azért is tartozik Erdély a kedvenc helyeim közé, mert gyönyörű, gazdag tájakkal rendelkezik, amiket imádok bejárni és felfedezni.


Otthon. Az egész életem ehhez a helyhez fűz, ezért is került fel a listára, meg persze azért is, mert teljességgel imádom a házunkat az álmos kisvárosunk szélén. Velünk szemben csak a mezők vannak, így a naplementét mindig teljes gyönyörűségében csodálhatom a szobám ablakából, és néha még nyuszikat vagy őzikéket is látunk, ami számomra mindig különleges élmény. Amit magában a házunkban imádok, az például a nappaliban található kályha, amit ráadásul édesapám maga tervezett és a kivitelezésben is csak igen kevesett segítettek neki (ilyen, ha egy mérnök az apukád - most épp egy wok tűzhelyet tervez a már meglévő mellé, amit szintén ő tervezett). A kedvencem természetesen ezen kívül a szobám, nyáron és kora ősszel pedig a terasz is, ahova mindig szívesen ülök ki csak úgy nézelődni vagy épp tanulni.

A többiek bejegyzését itt nézhetitek meg:

Nina - .Ambivalentina
Éda - Lepkeszárny & virágfüzér
Hanna - Random Shit Things
Nati - Natussshka
Kamasz Lány - Pepitakastély
Jenni - A drunk thought
Nadja Blue - The Pale Journal
Papai Anami - Anami Blog
Flor - In my own World
Vic - Alien Thing
Kövesdi Izabella - Bellepierre
Anna - The Maniac Girl's Blog

You May Also Like

2 comments