{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Függőségeim

by - Wednesday, October 05, 2016


A legújabb VKP témáját ezúttal Hanna adta meg, aki a függőségeket jelölte meg, mint a megírandó bejegyzés apropóját. Elsőre meg is örültem, hiszen ennél jobb témát keresve sem találhat az ember - tulajdonképpen csak arról kell írnunk, amit szeretünk. Olyannyira, hogy az szinte már függőségnek tekinthető. Aztán a kezdeti lelkesedés után elkezdtem gondolkodni, hogy mégis mi a fenéről szóljon a bejegyzésem, és ekkor döbbentem rá, hogy sajnos túl sok olyasmi van, amit annyira imádok, hogy már bizony komoly függőséget okozott kis életemben. 

Szerencsére azonban nem kötött szigorú szabály, hogy csak egyet emeljek ki ezek közül, ezért úgy döntöttem, inkább megkísérlem a fontosabb szenvedélyeimet egy bejegyzésbe sűríteni és megosztani őket veletek.

Rókák. A kedvenc állatom a róka, és így, hogy ezt már lassan három éve a körülöttem élők nagyrésze tudja, bizony elég sok rókás cuccra tettem szert - mostmár mondhatni gyűjtöm őket. Hogy pár kedvencemet említsem: egy rókás Thomas Sabo karkötő, Hugó, a plüssróka, Samu, a csillogószemű szerencseróka (akinek van egy ikertestvére, Soma), és az ezüst rókás nyaklánc, amit az egyik osztálytársamtól kaptam még karácsonyra. De ezen felül van még pulcsim, pólóm, porcelánom, ajtódíszem, és még ujjbábom is.

Mozi. Nem tudom, ki hogy van vele, de én imádok moziba járni. Számomra az egyik legtökéletesebb esti program a mozizás, legyen az barátokkal, családdal vagy egyedül a szerelmemmel. Imádom azt a hangulatot, ami egy ilyen eseményt átjár, szerintem gyökerestül más élmény az, ha valaki otthon leül megnézni egy filmet, vagy ha elmegy moziba. Mindkettőnek vannak előnyei, de a mozizás az örök és szent számomra. Természetesen az élmény teljességéhez hozzátartozik a popcorn is, anélkül nem igazi.

Kulinaritás. Írhattam volna azt is, hogy szenvedélyesen imádok enni, mert sajnos ez is igaz, de mégiscsak finomabbnak éreztem a kulinaritás kifejezést - és bizonyos formában még találóbbnak is. Ha valami terén (majdnem) végtelenül nyitottnak érzem magam, akkor az bizony az étkezés. Imádok új ételeket és konyhákat kipróbálni, és nagyon széles spektrumon mozognak azok a dolgok, amiket szeretek. Kicsit talán gourmet is vagyok, de nem tehetek róla, ezt a szüleimtől örököltem :D

Pulóverek és kabátok. Valamelyik bejegyzésemben már említettem, hogy ősszel szeretek a leginkább öltözködni, mert ez az az évszak, amiben igazán otthonosan érzem magam ruházkodás terén. Ehhez fűzhető mérhetetlen pulóver és kabát szenvedélyem, ami lassan kezelhetetlenné válik, ugyanis egyre többször esem csábításba, ha meglátok egy új darabot, ami tetszik - holott van már vagy ezer pulcsim, és a kelleténél több kabátom. Jó nem, ez nem igaz, sosem lehet az embernek a kelleténél több kabátja. Lassan el kéne gondolkodnom azon, hogy professzionális segítséget kérjek...

Édesség. Ez szerintem a legtöbb lánynál fennáll, de én az igazán extrém kategóriába esek. Imádok mindent a gumicukortól kezdve a csokin át a sütikig. Nagy szerelmem a vattacukor, tizenkilenc évesen is én vagyok a leglelkesebb az összes kölyök között, ha beállok sorba a vattacukros bácsi elé. Érdekes, de a fagyit nem igazán szeretem, max a nagyon jókat (értsd: olasz), szerencsémre legalább azt nem szoktam megkívánni.

Írás és olvasás. A legegyértelműbbet hagytam a végére: szerintem senkit nem lep meg, hogy bloggerként a függőségeim közé sorolom az írást (és az olvasást) is. Kiskorom óta hobbiként űzöm a kettőt, és remélem, hogy ezt a jó szokásomat sosem fogom elhagyni, mert szerintem az olvasás nagyon sokat ad az embernek. Sajnos újabban egyre kevesebb időm van arra, hogy egy jó könyvvel a kezemben leüljek, és elmerüljek az író által elém varázsolt valóságban - ezzel együtt pedig egyre kevesebbet is írok. Ezért is foglal el a blog kiemelten fontos helyet az életemben, mert ez legalább egy bizonyos fokú rendszerességet nyújt ilyen téren.

Nektek milyen függőségeitek vannak?


You May Also Like

0 comments