Nyári TAG

by - Saturday, July 23, 2016


Több szempontból is imádom a nyarat, és azt hiszem ezzel korántsem vagyok egyedül, így mikor arra gondoltam, hogy igazán hozhatnék valami személyesebb jellegű bejegyzést, hogy kicsit jobban megismerjetek, elkezdtem TAG-ek után keresgélni. Mindig is imádtam az ilyen kérdezz-felelek jellegű bejegyzéseket, nem csak írni, hanem olvasni is, és keresés közben nagyon sok hasonlóan érdekes TAG-be botlottam, de amikor végül ráakadtam erre a nyári témájú TAG-re az Őrizd az álmod-on, beleszerettem. Aktuális, friss téma, jópofa kérdésekkel - azonnal megvett.

Így most elhoztam nektek is, aki szeretné, nyugodtan vigye és töltse ki, de aztán szóljon ám, mert mint azt már említettem, másokét is imádom olvasgatni, úgyhogy a tiéteket is nagy szeretettel várom!

- SUMMER TAG -

1. MIÉRT SZERETED LEGJOBBAN A NYARAT?
Egy egész listát tudnék írni arról, hogy miért szeretem a nyarat, sőt, igazából lehet írni is fogok, mert a listákat majdnem annyira szeretem, mint a nyarat. :D Amit a legjobban szeretek ebben az évszakban, az egyértelműen az, hogy kevés dolgom van, így három hónapig nagyrészt a pihenésről szól az életem. De szoros második a sok-sok finom gyümölcs és nyári étel/ital, valamint a szeplőim, amik általában a nyár első sugaraival szoktak előbújni, és egészen szeptember végéig velem is maradnak. 

2. RÖGTÖNZÖD A PROGRAMOKAT, VAGY MÁR HETEKKEL, HÓNAPOKKAL ELŐRE KIAGYALOD?
A mi családunk híres a kaotikus szervezésről és spontaneitásról, szóval egyértelműen az első opció igaz rám is. Persze vannak programok, amiket már hetekkel előre kinézek magamnak, például egy-egy koncert vagy teszem azt fesztivál, de általában azok is csak az utolsó előtti pillanatban lesznek biztosak. 

3. HOGY TETSZENEK A STRANDOK? FIZETŐS, VAGY INKÁBB A SZABAD STRAND JÖN BE JOBBAN?
Nos, erre válaszképp van egy tökéletes kis történetem, ami nem is olyan rég esett meg. Én és a barátom ki lettünk pakolva Siófokon, hogy strandoljunk kedvünkre, a legközelebb pedig az Aranypart volt, ami ugyebár szabad strand. Kevés ember volt, sehol semmi, természetesen nem volt valami jól kiépítve, úgyhogy összenéztünk és addig gyalogoltunk, amíg olyan helyre nem értünk, ahol fizetni kellett. Sokkal nyugodtabbak voltunk utána. 
Egyébként érdekes, hogy a Balatonon mindig fizetős strandot választunk, tengernél viszont csak kinézünk magunknak egy kedves kis öblöt, és oda letáborozunk. Talán ez azért van, mert többnyire a tengerpartokon még az ingyenes strandok is egész jól ki vannak építve, éttermekkel és bárokkal a közelben. 

4. MELYIK A KEDVENC NYÁRI ILLATOD, HANGOD, ÉRZÉSED?
A kedvenc illatom, amit a nyárhoz kötök, az holtversenyben a frissen sült kürtöskalács illata és az a jellegzetes illat, ami átitatja a bőrödet, miután egy egész napot a tengerparton ültél.
A hang kérdése már nehezebb. Első körben semmi nem jutott hozzá eszembe, aztán meg túl sok minden, ami közül nehéz volt választanom, de végül csak a hullámok kerültek ki nyertesen. Imádom olvasás vagy relaxálás közben hallgatni, ahogy lustán nyaldossák a partot.
A kedvenc nyári érzésem pedig az, amikor az ember limonádéval a kezében, esetleg némi nyári gyümölcsöt szemezgetve ücsörög a napsütésben, és mégsincs melege, még nem, hiszen még csak most lépett ki a hűsítő vízből.

5. A NYÁR SZÁMODRA BULIIDŐSZAK, VAGY INKÁBB A MEGÁLLÍTHATATLAN TANULÁS IDEJE?
Szeretnék látni egy olyan embert, aki nyáron tanul. Ráadásul megállíthatatlanul. Mert én még biztosan nem találkoztam ilyennel. Nálam a nyár a kikapcsolódás, pihenés és szórakozás ideje, és bár nem nevezném hagyományos értelemben véve buliidőszaknak, hiszen nem vagyok igazán az a minden hétvégén partizós lány, azért én is szoktam bulizni, és az év többi részéhez viszonyítva egyértelműen a nyár az az időszak, amikor többször megyek el szórakozni. 

6. FAGYI VAGY JÉGKRÉM? ESETLEG MÁS KEDVENC SÜTI?
Mivel a fagyit nem szeretem - jobban mondva nem bírok megenni egy normális adagot belőle, mert mindig rosszul leszek tőle -, jégkrém. De azokból is inkább csak a vizes alapúakat, vagy az extrakülönlegeseket szeretem, amiknek tulajdonképpen már alig van fagyi ízük. Tehát tele van nyomva csokival, karamellel, valamilyen magokkal, stb. A Magnum nagy kedvencem. 

7. A NYARADAT A BARÁTAIDDAL TÖLTÖD, VAGY INKÁBB EGYEDÜL? MIÉRT?
Szeretném azt mondani, hogy a barátaimmal, de igazság szerint ha összevetem azokat a napokat, amiken találkozunk, és amiken egyedül vagyok, nem ez jön ki. Ez a tipikus nyár paradoxon: mindenkinek tengernyi szabadideje van, mégis kínszenvedés összehozni egy baráti találkozót, pontosan azért, mert a sok időt mindenki a lehető legjobban akarja kihasználni, így betáblázza az egész nyarát. Legalábbis egyes barátaimmal ez a helyzet.

8. HOVÁ MÉSZ NYARALNI ÉS MIÉRT?
Olaszországba, egészen pontosan Lericibe. A barátom családja visz, a miértje pedig igen egyszerű: mert ott van nyaralója a rokonuknak. És mert Olaszország gyönyörű.

9. MIT MONDASZ ARRA, HOGY LEHET, LERÖVIDÍTIK A NYÁRI SZÜNETET? EGYETÉRTESZ?
Nem értek egyet, nem is szeretném, ha megtörténne, de már elég rég ijesztgetnek minket ezzel, úgyhogy nem hiszem, hogy bekövetkezne. Egyhamar legalábbis nem. 

10. MÉSZ VALAMILYEN TÁBORBA, VAGY AZOKAT MÁR TÚL GYEREKESNEK TALÁLOD?
Gólyatáborba kéne mennem, hogy megismerjem leendő szaktársaimat az egyetemről. Szeretnék is, annak ellenére, hogy ha rágondolok, kicsit mindig elszontyolodok, mert az ismerkedés nekem sosem ment fényesen, legalábbis a kezdeményezős része nem. Ennek ellenére szorítok, hogy ne üsse a nyaralásunkat, ami szintén augusztusban lesz, mert tényleg szeretnék elmenni. 

11. MI A KEDVENC NYÁRI BULIZÓS, TANULÓS, OLVASÓS, STRANDOLÓS ZENÉD?
Jelenleg az egyik nagy kedvencem Era Istrefi Bonbon című száma, az meg szerintem simán elmegy bulizósnak. Tanulás, olvasás közben nem szoktam zenét hallgatni, mert elvonja a figyelmemet az igazán fontos dologról, strandon pedig általában azt hallgatom, ami épp szól a hangszóróból. Ha épp van olyan. 

12. VÁROD MÁR AZ ISKOLÁT, VAGY CSAK AZ ISMERŐSEID HIÁNYOLOD?
Én most kifejezetten nagyon-nagyon várom, hogy szeptember legyen, és nagyrészt az iskola miatt, hiszen egyetemre készülök, ami már önmagában is egy teljesen más világ, hát még úgy, hogy Budapesten leszek és albérletben fogok lakni. Nagyon várom már, hogy belecsöppenjek az egyetemisták életébe.

13. HA MÁR A FÜRDÉSNÉL JÁRUNK: EGYRÉSZES FÜRDŐRUHÁD VAN, VAGY BIKINID?
Bikini. Az egyrészes fürdőruhákkal csupán az a bajom, hogy idiótán barnul le tőle az ember, és hosszabb ideig is marad vizes egy-egy fürdőzés után, amit én kifejezetten utálok.

14. NYÁRON, HAJMOSÁS UTÁN MAGÁTÓL SZÁRAD A HAJAD, VAGY MEGSZÁRÍTOD?
Igazság szerint, ha tehetem akkor a napon szárítom, csak nagyon sokszor késő este mosok hajat, ami ezt a lehetőséget rögtön ki is golyózza, így pedig marad a hajszárító.

15. SZOKNYA, VAGY RÖVIDNADRÁG?
Egy-két éve még azt mondtam volna, hogy rövidnadrág, és most én is meglepődve tapasztalom, hogy a kérdésre ránézve azonnal a szoknya mellett döntöttem. Kényelmesebb és csinosabb is.

16. HÁNYAS FAKTORÚ NAPTEJET HASZNÁLSZ?
Mindig olyat, amilyen itthon van. 

17. TENGER VAGY TÓPART?
Egyértelműen tenger. Ahhoz a gyönyörű, végtelen kékséghez nincs is fogható.

18. KEDVENC KIEGÉSZÍTŐ A NYÁRRA?
Napszemüveg. Anélkül nem tudok létezni nyáron.

19. SARU, VAGY FLIP-FLOP?
Saru - csinosabb és kényelmesebb is, engem a flip-flop egy idő után mindig kisebesít.

20. KEDVENC NYÁRI SPORT?
Futás. Amúgy nem vagyok nagy rajongója a futásnak, sosem voltam benne valami jó, de nyáron szeretek néha kimenni estefelé, amikor már hűvösebb a levegő, és futni egyet a réten. Városban, utakon és/vagy azok mellett nem szeretek futni, a természet sokkal motiválóbb és érdekesebb is ehhez a sport űzéséhez.

21. KEDVENC FESZTIVÁL?
Annyira sok fesztiválon sajnos még nem voltam, fáj is emiatt a szívem, de az eddigiek közül egyértelmű, hogy a VOLT feszitvál a kedvencem.

You May Also Like

0 comments