Off to Romania

by - Saturday, July 30, 2016

Szerdáig Romániában leszek édesapámmal és a barátommal, amolyan villámnyaralás félén, így gondoltam előre szólok, hogy a Köztes Helyeken pár napig nem leszek aktív. Van ugyan egy időzített bejegyzésem, amit majd veletek is megosztok, de sajnos a második megírása már nem sikerült, pedig úgy terveztem, erre a pár napra is ellátlak benneteket némi olvasnivalóval. De hát ember tervez, Isten végez. Ma túl sűrű napom volt ahhoz, hogy befejezzem azt a cikket, amin épp dolgozom.

Romániába egyébként a nagymamámat látogatjuk meg, valamint pár napig Torockón leszünk, ahol teszünk egy nagy túrát. Kíváncsi vagyok, milyen lesz. Múlt évben is megcsináltam apával ezt az útvonalat, de a barátomnak ez lesz az első igazi "keményebb" túrája. Remélem azért ő is jól fogja érezni magát velünk és tetszeni fog neki a táj, amit bejárunk - mert szerintem gyönyörű. 

Szerdán tehát majd jelentkezem, valószínűleg egy élménybeszámolót is fogok hozni a kis kiruccanásunkról, addig pedig további jó pihenést/nyarat mindenkinek!

You May Also Like

0 comments