Lush wishlist

by - Wednesday, August 03, 2016


Már régóta szemezek a Lush-sal és a termékeikkel: minden egyes alkalommal, amikor Budapesten járok eljátszom a gondolattal, hogy majd most bemegyek egy boltjukba és vásárolok magamnak valamit, de eddig még sosem jutottam el odáig, hogy ezt meg is valósítsam. Sok lehetőségem sem volt rá eddig, úgyhogy most azt mondogatom magamnak, hogy majd szeptemberben. Szeptembertől ugyanis temérdeknyi időm lesz Budapestet járni, így egy Lush boltba is egészen biztosan be fogok térni.

Aki hallott már a Lush-ról, az valószínűleg azt is tudja, hogy a termékeiket igyekeznek minnél egészségesebbre és természetbarátabbra formálni. Aki azonban nem hallott volna még erről a cégről, annak röviden elmondanám, hogy tulajdonképpen egy olyan brandről van szó, ami kézzel készült kozmetikumokat forgalmaz, szigorú elveket követve. Például igyekeznek minden terméküket friss  és organikus, gyakran bio összetevőkből elkészíteni, és a csomagolást is próbálják úgy megoldani, hogy azzal minnél kevesebb szemetet termeljenek. Mindezek mellett termékeik 100%-ig állatkísérletektől mentesek, és nem igazán hisznek a mesterséges tartósítószerekben.

Engem a filozófiájuk maximálisan megnyert maguknak, teljes mértékig szimpatizálok azzal, amit ők a termékeiken keresztül képviselnek. Sokat olvasgattam az oldalukat, és szinte minden terméküket megnéztem, úgyhogy sikerült összeállítanom magamnak egy wishlistet, amit most meg is osztok veletek. Az egyedüli hátulütője a dolognak az, hogyha ezt a sok mindent megvenném magamnak, egy csomó pénzt elszórnék. Mert hát igen, a Lush minden, csak nem olcsó. De azt hiszem ez a termékeik mögött megbújó törődés ismeretében száz százalékig meg is érthető.

GODIVA SZILÁRD SAMPON // 3.190 FT »
A szilárd samponokat meglátva először nagyot néztem, de aztán olvasgattam egy kicsit, néztem véleményeket, és úgy döntöttem, ezt nekem is meg kell próbálnom. Az összes közül azért a Godivára esett a választásom, mert ez állítólagosan egyszerre sampon és kondícionáló, valamint isteni nőies illata van. Plusz hosszú hajra ezt ajánlják, úgyhogy miért is ne? Egyébként egy ilyen piciny csoda (55 g) elmondásuk szerint akár 80 hajmosásra is elég, akkor viszont egész jól behozza az árát.

BRAZENED HONEY ARCPAKOLÁS // 2.590 FT »
Elsőként erre az arcpakolásra kattintottam rá, és azonnal bele is szerettem, annyi szépet és jót írtak róla. Élénkít, méregtelenít, fertőtlenít és nyugtatja, lágyítja a bőrt. Ráadásul többek között gyömbér, zöldcitrom és méz is van benne, amiért már most imádom. Kell, kell, kell!

LET THE GOOD TIMES ROLL ARCTISZTÍTÓ // 2.750 FT »
Azt hiszem meghülyültem és vérszemet kaptam, hogy nekem egyszerre kell arcpakolás és arctisztító is, de emellett a termék mellett sem mehettem el szó nélkül. Muszáj egyszer beruháznom egy tégelyre, már csak azért is, mert van egy olyan sanda gyanúm, hogy az illatát imádni fogom (karamellás popcorn, a Lush elmondása szerint). Elvileg úgy radíroz, hogy közben nem szárítja a bőrt, sőt, inkább puhítja azt, szóval egy valóra vált álom lehet. 

BUBBLEGUM AJAKRADÍR // 2.450 FT »
Gyerekek. Ez mocsok drága, és az agyam racionális fele csak azt hajtogatja, hogy teljesen felesleges, mert ki hallott már ilyenről, hogy ajakradír, hát már a megnevezés is röhejes. Minek nekem, ha eddig is tökéletesen boldog életet éltem az ajkaimmal? És mégis kell. Kell, mert elvileg finom és jó az illata, és a cserepesedés ellen hatékony. Ahhh. Majd télire összekuporgatom rá a pénzt és beruházok rá.

TENDER IS THE NIGHT MASSZÍROZÓ TESTÁPOLÓ // 2.890 FT »
Na ez az a termékcsoport, amiből kábé az összeset kipróbálnám, mert imádom a testápolókat - egy jó kis masszázst meg még jobban. A kettő egyben pedig nyerő kombó, legalábbis nálam biztosan. A Tender Is The Night amúgy nem hangzott olyan csábítóan, inkább snasznak tűnik, de elvileg szexi (?). Én meg esendő nőszemély vagyok. (De azért a Dirty, a Peace és a Shades of Earl Grey is nagyon vonz - ha nagyon a barátom kedvében szeretnék járni, tuti, hogy az utóbbit választanám, neki biztos tetszene ez az illat.)

INTERGALACTIC FÜRDŐBOMBA // 1.490 FT »
Hazudtam az előbb, sajnos nem csak a testápolókból vásárolnék be, hanem a fürdőbombákból is. Mindegyiket ki szeretném próbálni, de az Intergalactic nagyon megtetszett, tekintve hogy mindig is szerettem volna az űrben lubickolni. Vidám, élénk színek, kellemes illatok, és a legjobbat még nem említettem - pattogós cukorka. Ismétlem: pattogós cukorka van benne. Pattogós. Cukorka. Többet nem is kell mondanom.

SUNNYSIDE HABFÜRDŐ // 1.790 FT »
Mindig is imádtam habhegyek között fürdeni, így ez a termék amolyan must-have féle. Ráadásul arany színű és csillog, és ki ne szeretne legalább egyszer folyékony aranyban fürdeni? Ha eddig nem is tudtad, hát most biztos te is ráébredtél, hogy szeretnél.

Hát ennyi lettem volna, de igazából ez a rövid lista egyáltalán nem fedi, hogy mennyi mindent szeretnék vásárolni a Lush-tól. Azt hiszem, nekem a leggazdaságosabb így egy jó kis ajándékcsomag lenne, majd talán születésnapomra kiimádkozok egyet édesanyáméktól. Talán addigra már mondhatom azt, hogy a stresszes egyetemista élet miatt van szükségem ezekre a termékekre. Talán.

Ti próbáltátok már a Lush termékeit? Ha igen, mit szóltatok hozzá, elnyerte a tetszéseteket? 

You May Also Like

0 comments