Back to school haul

by - Friday, August 26, 2016


Hamarosan felköltözöm Budapestre, így szerda reggel anyuval átnéztük a ruhatáramat, és szépen felirogattuk azokat a darabokat, amik még hiányoztak. Mivel kaptunk is egy tekintélyes listát, úgy döntöttünk, hogy beugrunk a kocsiba, és teszünk egy kisebb shopping túrát.

Na hát rólam azt érdemes tudni, hogy amúgy nem rajongok a bevásárlókörutakért, főleg akkor, ha ezt az anyukámmal kell megtegyem, de imádok ősszel öltözködni (pulcsi- és kabátmániás vagyok), így ilyenkor kivételesen élvezem ezeket az alkalmakat. A lelkesedésemnek meg is lett az eredménye, a végére ugyanis elég tisztes mennyiségű ruhát sikerült felhalmoznom. És még így is visszafogtam magamat.


A listát a kevésbbé őszies darabokkal kezdeném, amiket még a nyár végén is használni tudok. Az első szerzeményem egy H&M-es hosszú ujjú felső, a mostanában nagyon menő fűzős dekoltázzsal (legalábbis én minden második lányon ilyen pólót látok). Igazából csak kíváncsi voltam rá, nekem hogy állna egy ilyen felső, aztán magamon megtetszett. Nem ízléstelenül mély a dekoltázsa, és a szabása lenge, szóval abszolút nyerő volt. A mellette látható rövid ujjú pólóra pedig a Reservedben bukkantam, és mivel elég kevés őszies pólóval rendelkezem, azonnal le is csaptam rá. 2000 forintért bőven megérte.


Ezt a kék pulcsit szintén a H&M-ből vettem. Igazából nem újdonság a boltokban, mert már egy éve is nézegettem, csak akkor a fél osztályom ilyenben járt suliba, így inkább passzoltam. Az egyetemen viszont egyikükkel sem fogok találkozni, szóval szabad a pálya. :D Több színben is kapható egyébként, és nagyon kényelmes. A mellette látható szürke poncsó/kabát hibrid meg az új szerelmem, amit a Bershkának köszönhetek. Úgy mentem vásárolni, hogy poncsó nélkül nem jövök haza, és hát ez lett belőle. Hatalmas, puha, és marha jó a megoldása, mert bár elől nincs rajta se zipzár, se semmi, mégis "be tudom zárni" ha fázok, mert bal oldalt van egy apró gombocska, amire az anyag jobb oldalát fel tudom gombolni. És a legjobb, hogy 14 000-ről volt leárazva 10-re, a kasszánál meg kiderült, hogy csak 6000 forintot fizettünk érte.


A poncsó mellett égető szükségem volt még egy új középkék farmerre is, mert a régi sajnos kinyúlt, így a Tally-ba is benéztem, mivel az esetek 90%-ban onnan veszem a farmereimet. És nem is kellett csalódnom: azonnal ráakadtam erre a szépségre. Persze elülső zsebet még mindig nem tanultak meg gyártani, de lassan beletörődöm, hogy a divatipar valamiért azt hiszi, a nőknek nincs szükségük nadrágzsebekre, úgyhogy ezen már nem is akadtam fenn. 6000 forintot adtam érte. A mellette látható kopottrózsaszín pulcsi (igen, az rózsaszín, csak a kép nem adja vissza) meg instant szerelem volt, egyszerűen muszáj volt megvenni. Hátul kicsit hosszítot fazonú, egyébként meg finom, vékony anyag.


Végül pedig - szintén a Tally-ból - szereztem magamnak egy szürke farmert is, mert évek óta nem rendelkeztem olyannal, mellé pedig egy csodás, sötétkék hajszálcsíkos inget is találtam, ami úgy áll rajtam, mint az álom. Már régóta vadásztam egy ilyen darabra, ami elegáns, de annyira azért mégsem hivatalos, és íme, végre megtaláltam a megfelelőt! Már alig várom, hogy a magastalpú, fekete csizmámmal és egy szűk farmerrel felvegyem.

A ruhák mellett sikerült még egy szemöldökceruzára is szert tennem, amire szintén régóta vágytam, tekintve, hogy (ciki, nem ciki) még sosem volt. Eddig, ha nagy ritkán kihúztam a szemöldökömet azt mindig anya por alapú palettájával tettem, de azt Budapestre mégsem vihetem, úgyhogy beszereztem egy mezei, barna szemöldökceruzát a Miss Sportytól. Olcsó volt, a színe is passzolt, azt meg majd meglátjuk, hogy hogyan válik be.

You May Also Like

0 comments